خبرهای مس رفسنجان

قدردانی مدرس خیابانی از عملکرد باشگاه صنعت مس رفسنجان/ اولویت باشگاه‌های ورزشی مس بهره‌گیری از نیروهای بومی باشد

شنبه 23 تیر 1403 12:05
119 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، جلسه کمیته راهبری ورزش با حضور حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و مدیران عامل باشگاه‌های مس کرمان، مس سونگون، مس شهربابک و مس پاریز برگزار شد.

در این جلسه حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ضمن قدردانی از درخشش تیم فوتبال مس رفسنجان در نیم فصل دوم لیگ برتر و جام حذفی، حمایت همه جانبه صنایع ملی مس را در فصل پیش رو از این باشگاه اعلام کرد.

وی افزود: اهمیت ورزش و ساخت اماکن ورزشی کمتر از تولید و اشتغال در کشور نیست. رویکرد و روندی که در حوزه ورزش مس حاکم است، چیزی بوده که از گذشته پایه‌گذاری شده و شرکت ملی مس اکنون بنایی بر تغییر این رویکرد ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رسالت ورزش در شرکت ملی مس باید کشف استعدادهای بومی و ترویج ورزش در استان‌های محل استقرار مجتمع‌های تولیدی باشد، افزود: اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها باید منجر به بهبود کارآمدی باشگاه‌های ورزشی شرکت ملی مس شود.

مدیرعامل صنایع ملی مس با بیان اینکه اماکن ورزشی که احداث می‌شود برای استفاده عموم مردم است، تصریح کرد: باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی مس باید توجه بیشتری به ورزشکاران بومی این شهر‌ها داشته باشند.

مدرس خیابانی در ادامه توسعه ورزش بانوان را نیز یکی از اولویت‌های آتی باشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: از این پس جلسات مستمر با مدیران باشگاه‌ها در دستور کار کمیته راهبری ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد بود.

 

خبرهای مرتبط