خبرهای مس رفسنجان

زکیخانی: رفسنجان بازیکنان مستعدی در ورزش‌های مختلف دارد

سه شنبه 19 تیر 1403 08:28
194 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، علی زکیخانی در گفتگو با رادیو صدای ورزش رفسنجان، با اشاره به حضور بازیکنان تیم‌های فوتبالی و غیرفوتبالی رفسنجان در تیم‌های ملی اظهار کرد: شهرستان رفسنجان بازیکنان مستعدی در ورزش های مختلف دارد اعم از فوتبال، والیبال، ورزش های زورخانه ای و دورچرخه سواری که ملی پوش و باعث افتخار رفسنجان هستند.
وی در خصوص نحوه استعدیابی باشگاه مس برای تیم های فوتبالی پایه عنوان کرد: رفسنجان ۴۱ مدرسه فوتبال دارد و فعالیت خوبی دارند و سطح مدارس فوتبال در استان پیشرفت کرده است.
زکیخانی افزود: در حال حاضر تیم های فوتبال در رده های سنی ۹ تا ۱۵ سال را داریم. طرح استعدادیابی در سال قبل و ماقبل آن برگزار شد و در هر گروه سنی ۲۲ نفر بازیکن را جذب کردیم اما در حال حاضر تست متفرقه گرفته می‌شود، کسانی که احساس می‌کنند فرزند آنها استعداد فوتبال دارد به باشگاه مس مراجعه و اسم نویسی می‌شود که پس از گذراندن آزمون های استعدادیابی به تیم گروه سنی مربوط به خود ارجاع داده می‌شوند.
مدیر فنی تیم های پایه فوتبال باشگاه مس با اشاره به اینکه محرم نویدکیا نظر ویژه‌ای به تیم های فوتبالی پایه دارد، گفت: آقای نویدکیا وضعیت تیم ها را رصد می‌کند و یکی از دستیارهای خود را برای این کار ارجاع داده است که هدف از تیم های پایه فوتبالی این است که بتوان بازیکن و مربی به تیم های بزرگسال برسانیم و بازیکن سازی انجام دهیم.
وی در پایان اظهار داشت: از مسئولین رفسنجان انتظار داریم از ورزش جوانان رفسنجان حمایت کنند تا تبعات منفی برای آینده ی جوانان کاهش یابد.
 

خبرهای مرتبط