خبرهای مس رفسنجان

بيانيه

جمعه 03 دی 1400 10:01
1367 بازدید

بسمه تعالی

باسلام خدمت مردم شریف ایران و طرفداران عزیز و فهیم باشگاه مس رفسنجان؛ ابتدا ذکر این نکته ضروری است باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان جلوگیری از فرافکنی و نشر اکاذیب و دفاع از حقانیت را بر خود لازم دانسته و به جد پیگیری خواهد کرد. 
متاسفانه در یکی از برنامه های صدا و سیما در خصوص اردوی ‌پیش فصل تیم فوتبال مس رفسنجان موضوعاتی مطرح گردید که سراسر کذب و بر خلاف واقع بوده است. برهمین اساس باشگاه لازم دانسته مواردی را برای تنویر افکار عمومی و اهالی فوتبال و احترام به حقوق هواداران یادآوری کند: 
۱- باشگاه مس رفسنجان حق مسلم خود می‌داند که موضوعات مطروح در برنامه مزبور را در مراجع ذیصلاح مطرح نموده و احقاق حق نماید.
۲-اسناد و مدارک هزینه های اردو برگزار شده کاملا مشخص، گویا و شفاف است و در چهارچوب بودجه باشگاه بوده فلذا ارقام و مبالغ مطروحه کاملا کذب و ناصحیح می‌باشد.
۳- سخنان وزیر محترم ورزش و جوانان در خصوص سایر تیم ها بوده است و نه باشگاه مس رفسنجان که قبلاً توسط وزیر محترم در برنامه های خبری و رسانه ‌ها تکذیب و به آن پرداخته شده است.
ضمن پیگیری موضوع،مراتب به اطلاع عموم و هواداران عزیز خواهد رسید.
امید است مدیریت و مراجع رسیدگی در صدا و سیما نیز برای روشن شدن حقیقت و دفاع از صیانت مجموعه پرتلاش و انقلابی صدا و سیما از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط