خبرهای مس رفسنجان

کار باشگاه مس رفسنجان در کشور الگو می‌شود

جمعه 02 آبان 1399 11:07
1919 بازدید

کار باشگاه مس رفسنجان در کشور الگو می‌شود

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مشارکت باشگاه مس رفسنجان در راه اندازی آکادمی کشتی، به عنوان یک الگو به شهر‌های دیگر ابلاغ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه‌ی نشست مربوط به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون کشتی و باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص راه اندازی آکادمی کشتی که با حضور میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار رفسنجان و مجید زیندینی مدیر عامل و عوامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در محل هتل هیلان رفسنجان برگزار شد، از رئیس هیئت کشتی استان کرمان خواست برای فعال نگه داشتن کشتی و توسعه آن، شخصاً به ۲۳ شهرستان استان سفر کند؛ چرا که این گونه است که کشتی تکان می‌خورد.
او افزود: یقیناً کاری که برای کشتی انجام شود و نیتش خالص و خیر باشد، حتماً جواب می‌دهد.
دبیر با اعلام اینکه در هر شهریا استانی یک گروه ذینفوذ و اثرگذار است، تصریح کرد: در رفسنجان، باشگاه صنعت مس رفسنجان اثرگذار است.
او با بیان اینکه در خوب بودن فوتبال شکی نیست، هشدار داد: مراقب باشیم، ورزش‌های دیگر کشته نشود؛ چرا که فوتبال مانند مار هفت سر می‌ماند که پول را می‌خورد و به بقیه ورزش‌ها چیزی نمی‌رسد.
دبیر حضور باشگاه صنعت مس رفسنجان در کنار رشته هایی، چون بسکتبال، والیبال و فوتسال را اقدامی مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: بزرگی باشگاه مس است که دارد به مسئولیت اجتماعیش جامه عمل می‌پوشاند و این نگاه مثبت مسئولانش را می‌رساند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر امروز به آسیب‌های اجتماعی نگاه بیندازیم، به این امر واقف می‌شویم که حتماً نباید همه قهرمان شوند، همین که فرد به جای آسیب‌های اجتماعی به سمت و سوی ورزش می‌آید، این خود ارزشمند است.
دبیر به امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و باشگاه مس رفسنجان اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه امروز می‌تواند در کشور الگو باشد، در حقیقت این تفاهم نامه را به عنوان یک مدل کارآمد برای شهر‌های دیگر ابلاغ می‌کنم.
او ضمن قدردانی از باشگاه صنعت مس رفسنجان برای مشارکت در این کار بزرگ تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها باید پای کار بیایند تا یک ورزش بومی را بالا بیاورند و احیا کنند.
دبیر با اعلام اینکه کشتی در خانه‌ی ما ایرانی هاست و نگاه مقام معظم رهبری به کشتی ویژه است، بیان داشت: مزیت رقابتی ما ایرانی‌ها کشتی است، ولی متأسفانه امروز کشتی از شهر‌ها بیرون رفته است که باید آن را برگردانیم.
او با بیان اینکه ما به عنوان فدراسیون پای کاریم و تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم تا بتوانیم به توسعه کشتی در استان کرمان کمک کنیم، گفت: در بحث آموزش می‌توانیم با اعزام مدرس به بحث آموزش مربیان کمک کنیم؛ زیرا گیرِ کار در مربی هاست و ما باید مربی‌ها را آموزش دهیم.
دبیر از حمایت‌های فرماندار و باشگاه مس رفسنجان تشکر کرد و افزود: ما سرباز شما در فدراسیون کشتی هستیم و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه یابد و ما آن را به عنوان الگو در کشور ارائه می‌کنیم.


 

خبرهای مرتبط