خبرهای مس رفسنجان

ثبات مدیریتی، عامل موفقیت باشگاه مس رفسنجان

شنبه 28 خرداد 1401 14:50
2232 بازدید

ثبات مدیریتی، عامل موفقیت باشگاه مس رفسنجان

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، مهندس رضایی فرماندار ویژه رفسنجان در بازدید از مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان که با همراهی پیشکسوتان انجام شد، اقدامات زیرساختی و عمرانی ورزشی باشگاه مس رفسنجان را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: حمایت‌ها و زحمات مدیران ارشد شرکت مس و باشگاه در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه ویژه به مسوولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در شهرستان قابل‌تقدیر است.

مهندس رضایی، ثبات مدیریتی حاضر در مجموعه باشگاه مس رفسنجان را به عنوان عامل موفقیت باشگاه مس رفسنجان برشمرد و خواستار حفظ آن شد.

فرماندار رفسنجان ضمن ابراز خوشحالی از کسب رتبه ۶ تیم فوتبال مس رفسنجان در جدول لیگ برتر فوتبال کشور، این دستاورد مهم را به مدیران،مربیان و مردمان رفسنجان تبریک گفت و آرزوی موفقیت و کسب نتایج بهتر را برای این تیم داشت.
مهندس رضایی در جلسه ای که با پیشکسوتان داشت ضمن تشکر از زحمات پیشکسوتان افزود:
باشگاه مس، برای رفسنجان یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب است که از این ظرفیت برای توسعه و هم افزایی شهرستان بهره بیشتری خواهیم گرفت.
وی با توجه به عملکرد رو به جلو باشگاه مس رفسنجان در سه سال گذشته که شامل صعود به لیگ برتر، کسب رتبه هشتم و  کسب رتبه ششم می‌باشد، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد اخذ رتبه آسیایی توسط تیم فوتبال مس رفسنجان باشیم.

 

🔸️روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان 

خبرهای مرتبط