خبرهای مس رفسنجان

پیام تسلیت باشگاه صنعت مس رفسنجان در پی شهادت رضا حسینعلی دره دری بازیکن اسبق آکادمی این باشگاه

شنبه 02 دی 1402 12:33
204 بازدید

باشگاه صنعت مس رفسنجان در پی شهادت رضا حسینعلی دره دری بازیکن اسبق آکادمی باشگاه صنعت مس رفسنجان در اجرای رزمایش و تمرینات تاکتیکی نیروزی زمینی ارتش نهبندان پیام تسلیت و تبریک صادر کرد.

 در متن پیام آمده است:

 "بسم ربّ الشهداء و الصدیقین" 

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

 خانواده معظم شهید رضا حسینعلی دره دری شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند. 

خبر شهادت «رضا حسینعلی دره دری» سرباز سرافراز امنیت، فوتبالیست و بازیکن اسبق آکادمی باشگاه صنعت مس رفسنجان که در اجرای رزمایش و تمرینات تاکتیکی نیروزی زمینی ارتش نهبندان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تاسف و تالم گردید.

 این باشگاه ضمن ابراز همدردی، شهادت این سرباز وظیفه را به خانواده، دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور استان کرمان و شهرستان رفسنجان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماید.

 باشگاه صنعت مس رفسنجان از تمامی پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران خود دعوت به عمل می آورد تا ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید در مراسم تشییع و تدفین شهید رضا حسینعلی دره دری که در روز یکشنبه ۳ دی ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در محل خیابان شهید بهشتی روبروی مجموعه گلستان امین به طرف مسجد جامع برگزار می شود، شرکت نمایند.

خبرهای مرتبط