خبرهای مس رفسنجان

مراسم تقدیر از نوجوانان قهرمان لیگ برتر استان

جمعه 16 دی 1401 16:47
624 بازدید

مراسم تقدیر از نوجوانان قهرمان لیگ برتر استان

 به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، امروز جمعه ۱۶دی ماه ۱۴۰۱ طی مراسمی با حضور *مهندس رضایی* فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، *مهندس ابوالهادی* مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، *حسین پورمحمدی* مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان، *محمد ربیعی* سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان باشگاه مس رفسنجان از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زیر ۱۷سال باشگاه مس رفسنجان تقدیر به عمل آمد.

 در ابتدای این مراسم *مسعود غلامحسین زاده* مربی تیم فوتبال زیر ۱۷سال مس رفسنجان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه گزارش عملکردی از وضعیت تیم ونتایج به دست آمده ارائه داد.

 در ادامه این مراسم *حسین پور محمدی* مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان با تبریک و خدا قوت به تیم نوجوانان و کادر فنی این تیم در خصوص رسالت و هدف آکادمی و تیم های پایه صحبت کرد. وی از *وحدت و احترام* به عنوان دو رکن اساسی موفقیت یاد کرد و از نوجوانان خواست تا دراحترام به پیشکسوتان و مربیان خود کوشا باشند. 

*مهندس رضایی* دیگر سخنران این مراسم بودند که در سخنانی کوتاه ضمن تبریک موفقیت به تیم نوجوانان مس رفسنجان و تشکر از مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان از نوجوانان خواستند تا قدر موقعیت‌ها و امکانات موجود را بدانند و در جهت رسیدن به موفقیت های برتر و والاتر تلاش کنند. *محمد ربیعی* سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان نیز قهرمانی تیم نوجوانان مس رفسنجان در لیگ استان را به مجموعه این تیم تبریک گفت و افزود: *فوتبال بازی زمین خوردن و بلند شدن است* و یک فوتبالیست موفق هیچ گاه ناامید نمی‌شود و همواره در راه رسیدن به هدف اصلی خود تلاش می‌کند. ربیعی در ادامه افزود: شما نوجوانان آینده دار فردا هستید و باید پرقدرت و پرامید به راه خود ادامه دهید. وی همچینن از مسئولان شهرستان خواست تا در همه زمینه ها از مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان حمایت کنند تا در آینده با تدبیر، تلاش، پیگیری وبرنامه ریزی مسئولان شاهد رشد و شکوفایی تمامی رشته‌های ورزشی در باشگاه مس رفسنجان باشیم.

 در پایان این مراسم، کاپیتان تیم نوجوانان مس رفسنجان کاپ قهرمانی را به مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان اهدا کرد و از سوی باشگاه مس رفسنجان از تمامی مجموعه تیم فوتبال زیر ۱۷سال مس رفسنجان تجلیل به عمل آمد. 

روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان 

 

خبرهای مرتبط