خبرهای مس رفسنجان

جنگ روانی و ناجوانمردی اراکی ها در میزبانی

جمعه 16 دی 1401 20:54
1008 بازدید

جنگ روانی و ناجوانمردی اراکی ها در میزبانی

 به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، عصر امروز جمعه ۱۶ دی ماه۱۴۰۱، تیم فوتبال زیر ۲۱ سال مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور میهمان تیم آلومینیوم اراک بود.

 این دیدار که ساعاتی قبل از آغاز ، زمین مسابقه جابجا شد و در زمین بی کیفیت و باتلاقی کارخانه آلومینیوم بازی برگزار گردید در ادامه بازی این تیم مس بود که پس از ۱۰ نفره شدن با هجوم تماشاگران اراکی و با فحاشی به بازیکنان و پرتاب اشیاء به سر کادرفنی تیم مواجه شد و در نهایت در دقایق پایانی سرانجام در دقیقه ۹۴ گل پنجم این دیدار را دریافت کرد و در پایان با شکست 3 بر 2 مسی ها همراه بود تا پس از توقف سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر امید کشور ، مس رفسنجان هم که جانانه جنگید متوقف شود و برای قهرمانی چشم به بازی های آتی داشته باشد. 

لازم به ذکر است باشگاه مس رفسنجان مستندات و گزارش این رفتار غیر ورزشی، غیرحرفه ای و بدور از اخلاق تیم اراکی را جهت ارائه به کمیته انضباطی ارسال خواهد کرد.

 گل های مس رفسنجان در این دیدار را نیز *احمدرضا آمون و فاضل مرادی* به ثمر رساندند و پاس گل دوم این دیدار نیز به نام *حسین جابری* به ثبت رسید.

 لازم به ذکر است تیم امید مس رفسنجان هفته آینده جمعه ۲۳ دی ماه در خانه میزبان ایمان سبز شیراز خواهد بود 

️ روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان