خبرهای مس رفسنجان

مجموعه ورزشی شهدای مس و سالن آکادمی کشتی از امکانات زیادی برخوردار است

دوشنبه 19 شهریور 1403 08:52
58 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسن لشکری در خصوص شرایط این آکادمی اظهار داشت: استان کرمان و شهرستان رفسنجان پتانسیل بالایی در رشته کشتی دارد، ما در آکادمی مس سعی کردیم با مربیان رفسنجان تعامل خوبی داشته باشیم که بچه‌هایی که این به رشته علاقه دارند پیشرفت کنند.
وی هدف آکادمی کشتی را قهرمانی خواند و افزود: تلاش میکنیم بچه‌ها را به سرحد مقام برسانیم.
لشکری در خصوص استعدادیابی آکادمی گفت: استعدادیابی در ابتدا با ۸ نفر آغاز شد و الان ۲۵ نفر ثبت نام کرده‌اند و هرروز به تعداد بچه ها افزوده می‌شود.
وی افزود: از مردم رفسنجان تقاضا دارم از این محیط و مجموعه باشگاه مس استقبال کنند، کمتر مجموعه‌ای در کشور وجود دارد که کشتی‌گیران آنجا از ۴ تشک استفاده کرده باشند، در این مجموعه بازیکنان به صورت رایگان از استخر شنا، پیست دومیدانی، سالن وزنه و سالن کشتی استفاده می‌کنند.
سرمربی آکادمی کشتی مس ابراز داشت: مربیان بومی رفسنجان در این رشته بسیار تلاش می‌کنند و من هم برای پیشرفت این رشته در رفسنجان به کمک آنها  آمده‌ام.
وی درخصوص برگزاری مسابقات خاطر نشان کرد: نخستین مسابقه‌ای که برگزار شد یک مسابقه ۶ جانبه در شهر نی‌ریز بود که نسبت به اینکه بچه ها تازه این رشته را شروع کردند راضی بودیم و خوب کشتی گرفتند و یک برد و یک باخت داشتیم.
لشکری در پایان اظهار کرد:الان تیم را برای مسابقات استانی و قهرمانی کشوری آماده میکنیم، مربیان باید همدل باشیم و باهم برای پیشرفت کشتی رفسنجان تلاش کنیم.
 

خبرهای مرتبط