خبرهای مس رفسنجان

حمایت همه‌جانبه باشگاه مس رفسنجان از تیم فوتبال بانوان

چهارشنبه 24 مرداد 1403 08:58
68 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، مهتاب نعمت‌الله زاده ماهانی با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: تست‌گیری تیم فوتبال مس رفسنجان طی دو روز در زمین چمن ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار شد که در این دو روز ۹۰ نفر از بومیان شهرستان و استان در این تست‌گیری شرکت کردند.
وی افزود: در حال حاضر باشگاه مس رفسنجان تاکید ویژه به شکل‌گیری این تیم به طور کامل از بومیان شهرستان رفسنجان دارد و با توجه به اینکه بازیکنان رفسنجانی پتانسیل و استعداد بالایی دارند توجه ویژه بر روی پرورش این استعدادها و بازیکن‌سازی است.
سرپرست تیم فوتبال بانوان مس با اشاره به تمرینات این تیم عنوان کرد: تمرینات تیم فوتبال بانوان از هفته آینده آغاز می‌شود، این تمرینات به دلیل شرایط آب و هوایی تا اوایل مهرماه در زمین چمن سرچشمه برگزار و از آن زمان محل تمرینات به زمین چمن ورزشگاه شهدای صنعت مس منتقل می‌شود.
وی با اشاره به حمایت‌های باشگاه مس رفسنجان از این تیم بیان کرد: باشگاه مس تاکنون تمام تجهیزات مورد نظر را در اختیار ما گذاشته و شرایط مساعدی را برای بانوان علاقمند به این رشته ورزشی فراهم کرده است.

لازم به ذکر است بانوان علاقمند به این رشته ورزشی می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و تست‌گیری در این رشته مشخصات خود را به شماره 
09133913667
پیامک ارسال کنند.

خبرهای مرتبط