خبرهای مس رفسنجان

آماده‌سازی تیم ۱۸ سال باشگاه مس برای حضور در لیگ استان

پنج شنبه 25 مرداد 1403 08:59
103 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، امید تقی زاده با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: تیم ۱۸ سال باشگاه مس از ۳۱ تیرماه تست‌گیری خود را به مدت سه روز انجام داد و ۸۶ نفر در این تست‌گیری شرکت کردند.
وی افزود: پس از دو مرحله تست‌گیری در نهایت ۲۵ بازیکن جذب تیم شدند و از ۴ مردادماه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.
سرمربی تیم ۱۸ سال مس عنوان کرد: با توجه به اینکه تاریخ مسابقات نزدیک است سعی کرده‌ایم بیشتر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار کنیم که برای مسابقات آماده شوند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات تیم ۱۸ سال از یک الی دو هفته آینده آغاز خواهد شد و اولین دیدار ما با تیم نجف شهر سیرجان خواهد بود، افزود: تیم‌هایی که در مرحله اول با آنها هم‌گروه هستیم شامل نجف‌شهر سیرجان، فولاد بافت، الوند سیرجان و کیان رفسنجان است و امیدواریم بتوانیم در مراحل اول و دوم مسابقات بدرخشیم و قهرمان استان شویم.
تقی‌زاده ادامه داد: در ادامه روند آماده‌سازی تیم، تاکنون دو بازی دوستانه با تیم‌های نونهالان و نوجوانان باشگاه مس و یک بازی دوستانه هم با تیم جوانان شهرداری راور خواهیم داشت و‌ امیدواریم بتوانیم در بحث تاکتیک و آمادگی جسمانی به هدفی که داریم برسیم.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های باشگاه مس رفسنجان گفت: باشگاه مس حمایت‌های بسیاری از جوانان این شهر و تیم ما دارد و امیدواریم بتوانیم بازیکن‌سازی خوبی برای این باشگاه انجام دهیم.

 

خبرهای مرتبط