خبرهای مس رفسنجان

حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در پیامی از حمایت و حضور پرشور هواداران فرهیخته رفسنجانی به ویژه بانوان محترم قدردانی کرد

یکشنبه 14 آبان 1402 13:15
330 بازدید

حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در پیامی از حمایت  و حضور پرشور هواداران فرهیخته رفسنجانی به ویژه بانوان محترم قدردانی کرد

متن پیام به شرح زیر است:

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال مس رفسنجان برای اولین بار در ورزشگاه شماره یک شهدای مس و با حضور بانوان پرشور، میزبان تیم فولاد خوزستان بود.
حضور شگفت انگیز و پرشور هواداران و به ویژه بانوان محترم باعث شد تا تیم مس رفسنجان با انرژی و انگیزه ای مضاعف وارد میدان شود و به عشق شادی هواداران با نمایش یک بازی فوق العاده به کار خود ادامه دهد و در نهایت با پیروزی پرگل میدان را ترک و خاطره بیادماندنی را بجای بگذارند.
در این راستا برخود لازم میدانم که از همدلی و اتحاد مثال زدنی شما هواداران محترم به خصوص بانوان محترم که در فضای بسیار خوب به تماشا و تشویق تیم مس پرداختید تقدیر و تشکر نمایم.
بی تردید این موفقیت بزرگ در کنار همت و غیرت بازیکنان،کادر فنی دلسوز و حضور پرشور شما هواداران رقم خورد.
باور داریم انرژی و دعای خیر شما مردمان خونگرم،ورزش دوست و با فرهنگ رفسنجان همواره عاملی مهم و تاثیر گذار در موفقیت های کسب شده است و ما هم به عنوان خدمتگزارانی کوچک در مجموعه باشگاه مس رفسنجان تمام تلاش خود را برای شادی شما هواداران و اعتلای نام رفسنجان به کار می بندیم.

در پایان نیز از همه تلاشگران صنعت مس ایران به ویژه پرسنل و کارگران مجموعه پرتلاش مجتمع مس سرچشمه و اصحاب رسانه عزیز نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

به امید سربلندی مردم رفسنجان

حسین پورمحمدی 
مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان

خبرهای مرتبط