خبرهای مس رفسنجان

جام رمضان «طلای کویر ۲» به ایستگاه پایانی رسید

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 07:58
206 بازدید

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه مسابقات رده بندی، فینال و اهدا جوایز جام رمضان «طلای کویر ۲» با حضور حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، محرم نوید کیا سرمربی و اعضای کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان مس، فرماندار و شهردار رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولین و ورزشکاران در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد.


در فینال مسابقات «طلای کویر۲» تیم فجر در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۱ تیم کشاورز انار را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کرد و در دیدار رده بندی نیز تیم های زرآور زرند و تغلیظ سرچشمه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ زرآور زرند در جایگاه سوم مسابقات ایستاد.

در آیین اختتامیه توپ طلا، دستكش طلا و كفش طلا اين دوره از رقابت ها به سید حسین حسینی، حجت عرب و امیرحسین نعمتی اهدا شد.

در ادامه این آیین با اهدا ۶۰ میلیون تومان به تیم فجر رفسنجان، ۴۰ میلیون تومان به تیم کشاورز انار، ۲۵ میلیون تومان به تیم زرآور زرند، ۱۲ میلیون تومان به تیم تغلیظ سرچشمه از تیم های اول تا چهارم تقدیر و همچنین از تیم شهدای دانش آموز «ب» با اهدای کاپ اخلاق و جایزه نقدی ۸ میلیون تومان تجلیل شد.

شایان ذکر است این دوره از رقابت ها در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور با حمایت باشگاه صنعت مس رفسنجان، باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، دانشگاه پیام‌نور، کانون بسیج ورزشکاران و هیات فوتبال برگزار شد.
 

خبرهای مرتبط