خبرهای مس رفسنجان

تجلیل باشگاه مس رفسنجان از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان

سه شنبه 17 مهر 1403 12:48
65 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، این مراسم به مناسب هفته نیروی انتظامی با حضور حسین پورمحمدی مدیرعامل و مسئولین باشگاه مس، سرهنگ امیرسبتکی فرمانده انتظامی رفسنجان و پرسنل نیروی انتظامی در سالن کنفرانس فرماندهی انتظامی رفسنجان برگزار شد.
حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، ضمن گرامیداشت هفته فراجا با بیان اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در تأمین امنیت و آرامش جامعه دارد. در زمانی که این نیروها در صحنه حضور ندارند، ضروری و حیاتی بودن وجود آنها به وضوح مشخص می‌شود.
وی افزود: حضور مستمر و مؤثر عوامل انتظامی در برگزاری مسابقات نه‌تنها ضامن برگزاری مسابقات در کمال آرامش و سلامت است، بلکه موجب ایجاد فضایی امن برای تماشاگران و ورزشکاران می‌شود. این همکاری، ما را در تحقق اهداف ورزشی و برگزاری هرچه بهتر مسابقات یاری کرده و ما از این بابت کمال رضایت و تقدیر را داریم.

در ادامه سرهنگ مرتضی امیرسبتکی فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: اگر بتوانیم ارزش‌ها را برای جوانانمان مشخص کنیم می‌توانم امنیت هم داشته باشیم.
وی افزود: دشمن به دنبال این است که گاهی ارزش و رویکرد را باهم جابجا کند، در شهرستان رفسنجان اگر امنیت پایدار وجود دارد نقش شماهم به عنوان یک نهاد ورزشی بی‌تاثیر در این امر نیست.
سرهنگ امیرسبتکی خاطر نشان کرد: طبق گزارش‌ها و رصد مجموعه‌های مختلف یقینا مجموعه باشگاه مس رفسنجان یک مجموعه خوب، سالم و انقلابی با مدیریت خوب جناب پورمحمدی است.
وی ادامه داد: در مجموعه انتظامی هم ما وظیفه خود را جدا از شما نخواهیم دید و برقراری امنیت را در برگزاری مسابقات ورزشی وظیفه خود میدانیم.
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان بیان کرد: امنیت جزو مقوله‌های اجتماعی است و تک تک افراد، سازمان‌ها و نهادها در آن تاثیرگذار هستند و هر سازمان و نهاد اگر وظیفه خود را به خوبی ایفا کند ما میتوانیم امنیت پایداری داشته باشیم.
 

خبرهای مرتبط