خبرهای مس رفسنجان

برگزاری جلسه هم اندیشی مسائل فرهنگی و ورزشی / ورزش، فرهنگ و هنر سه رکن اصلی در ماندگاری و جاودانگی

چهارشنبه 23 شهریور 1401 16:52
650 بازدید

برگزاری جلسه هم اندیشی مسائل فرهنگی و ورزشی /
 ورزش، فرهنگ و هنر سه رکن اصلی در ماندگاری و جاودانگی

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، صبح امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱، جلسه هم اندیشی مسائل فرهنگی ورزشی رفسنجان با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر معاونت فرهنگی باشگاه مس رفسنجان برگزار شد.
علی ترک آبادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن تبریک به دکتر موسوی به واسطه انتصاب و انتخاب ایشان به عنوان معاون روابط عمومی و رسانه و امور بین الملل باشگاه مس رفسنجان با ارائه طرح های مختلف فرهنگی و هنری خواستار حضور و حمایت بیشتر از هنرمندان رفسنجانی شد.
ترک آبادی با اشاره به پتانسیل های موجود در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی شهرستان، از آنان به عنوان بازوان توانمند و عنصرهای مهم در راه رسیدن باشگاه مس رفسنجان به اهداف عالیه فرهنگی و ورزشی یاد کرد.

دکتر سید حمید موسوی معاون روابط عمومی و رسانه و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به ایشان از طرح های ارائه شده استقبال کرد و افزود:
ورزش، فرهنگ و هنر سه رکن اصلی در ماندگاری و جاودانگی یک جامعه به شمار می آیند و به طور یقین باشگاه مس رفسنجان در کنار بها دادن به امر ورزش، مسئولیت های خطیری در زمینه فرهنگی و هنری بر عهده دارد که به یاری خداوند و تعامل و همکاری سازنده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها و همچنین هنرمندان عزیز این امر مهم محقق شود.
وی در ادامه افزود: باشگاه‌های حرفه ای باید سرود خاص داشته باشند و باشگاه مس رفسنجان برای این منظور خواستار همکاری با هنرمندان خوب و فهیم رفسنجانی است.

معاون روابط عمومی و رسانه و روابط بین الملل باشگاه مس رفسنجان در ادامه به موضوع تکریم و بزرگداشت و معرفی مفاخر و چهره‌های فرهنگی و ورزشی پرداخت و افزود:
تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با استفاده از ابزار فرهنگی به اشاعه ورزش حرفه‌ای در میان استعدادها و نخبگان شهرستان بپردازیم.
وی در پایان گفت: برای توسعه روابط فرهنگی باشگاه مس رفسنجان  برنامه ریزی های لازم انجام شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوب و ارزنده‌ای در این مورد باشیم.

 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط