خبرهای مس رفسنجان

بازیکن‌سازی از اهداف آکادمی فوتسال بانوان باشگاه مس است

دوشنبه 29 مرداد 1403 12:39
60 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، کاملیا کاشفی با اشاره به روند تشکیل این آکادمی عنوان کرد: آکادمی فوتسال بانوان مس از دی‌ماه ۱۴۰۰ بعد از تست‌گیری و انتخاب ۵۶ بازیکن در ۴ رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: در سال جاری پس از عقد قرارداد با باشگاه مس از هفته گذشته تمرینات آکادمی برای فصل پیش‌رو آغاز شده است؛ البته با تغییراتی که انجام شده  است و به تشخیص مربیان آکادمی، در حال حاضر تمرینات دو رده از آکادمی فعال است و به زودی برای رده‌های سنی که لازم است مجدد تست گیری انجام خواهد شد.
سرپرست آکادمی فوتسال باشگاه مس هدف این آکادمی را پرورش بازیکن، بازیکن‌سازی و معرفی به تیم های بزرگسالان عنوان کرد.
کاشفی ادامه داد: با توجه به اهداف و سیاست‌های باشگاه صنعت مس در راستای کشف و پرورش استعداد‌های بومی، ورزشکاران در تیم‌های پایه آموزش دیده و به رده‌های سنی بالاتر معرفی می‌شوند. 
سرپرست آکادمی فوتسال مس رفسنجان ابراز کرد: تیم‌های آکادمی در سال گذشته در بازی‌های رده جوانان و نونهالان استان شرکت کرده و صاحب مقام شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال، گفت: در صورت برگزارشدن مسابقات، در هر رده بازیکنان آکادمی آمادگی حضور در مسابقات را دارند.
کاشفی تصریح کرد: در حال حاضر تست متفرقه زیرنظر مربی آکادمی گرفته می‌شود، کسانی که استعداد فوتسال را دارند با مراجعه به ما و انجام تست‌های استعدادیابی باتوجه به فیزیک وچابکی به تیم گروه سنی مربوط به خود ارجاع داده می‌شوند.
 

خبرهای مرتبط