خبرهای مس رفسنجان

ایجاد شرایط مناسب،بازسازی و ایجاد اماکن ورزشی و توسعه ورزش گوشه ای از خدمات ۲ ساله دکتر فیاضی رئیس سابق هیئت بسکتبال شهرستان رفسنجان

جمعه 30 اردیبهشت 1401 19:32
791 بازدید

ایجاد شرایط مناسب،بازسازی و ایجاد اماکن ورزشی و توسعه ورزش گوشه ای از خدمات ۲ ساله دکتر فیاضی رئیس سابق هیئت بسکتبال شهرستان رفسنجان

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان،عصر روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت بسکتبال شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم دکتر فیاضی رئیس سابق هیئت بسکتبال شهرستان رفسنجان ضمن تشکر ویژه و خاص از زحمات و حمایت های مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان، مهندس زیندینی به ارائه گزارش عملکرد دو ساله هیئت بسکتبال پرداخت.
دکتر فیاضی با بیان این مطلب که پیشرفت همیشه از پایین به بالا صورت می گیرد ابراز امیدواری کرد که در سایه همفکری و تعامل مسئولان شهرستان با یکدیگر شاهد اتفاقات خوب و ارزنده در زمینه ورزش شهرستان و به خصوص رشته بسکتبال باشیم.
وی در پایان با تشکر از همه دوستانی که در پیشرفت ورزش در رفسنجان نقش داشته اند،از حمایت ها و زحمات دکتر سعد محمدی مدیر عامل سابق شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس احمدی رئیس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس زیندینی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان و هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان تقدیر و تشکر کرد و برای آقای شایگان فر رئیس جدید هیئت بسکتبال شهرستان آرزوی موفقیت داشتند و ایشان را از چهره های موفق و فعال در امر ورزش برشمردند. 
همچنین مهندس شایگان فر رئیس جدید هیئت بسکتبال شهرستان رفسنجان در سخنانی کوتاه از زحمات دکتر فیاضی تشکر کردند و در خصوص برنامه آینده خود در هیئت بسکتبال به موضوع هم اندیشی و استفاده از نظرات دوستان و پیشکسوتان ورزش اشاره داستند.


روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط