خبرهای مس رفسنجان

کسب یک امتیاز ارزشمند توسط شاگردان برزگر

دوشنبه 30 آبان 1401 22:07
747 بازدید

کسب یک امتیاز ارزشمند توسط شاگردان برزگر

از سری مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در هفته ششم،تیم فوتبال زیر ۲۰ سال مس رفسنجان امروز اول آذرماه از ساعت ۱۳:۴۵ در ورزشگاه صدوقی شهر یزد میهمان تیم نوین فولاد این شهر بود.

با سوت آغاز این دیدار دوتیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر آغاز کردند اما هیچکدام موفق به بازکردن دروازه حریف نشدند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل پایان یافت.
اما با آغاز نیمه دوم، تیم میزبان که برای کسب سه امتیاز خانگی به برد نیاز داشت، بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه ۴۸ روی فرار مهاجم خود و اشتباه خط دفاعی مس، صاحب یک ضربه پنالتی شود که این ضربه پنالتی تبدیل به گل اول این دیدار شد.
پس از به ثمر رسیدن این گل، مسی های رفسنجان چندین موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچکدام تبدیل به گل نشد.
هرچه که این دیدار به دقایق پایانی دیدار نزدیک می‌شد، حملات مس بر روی دروازه میزبان بیشتر می‌شد.پس از به اتمام رسیدن ۹۰ دقیقه، داور دیدار به دلیل چندین مورد مصدومیت بازیکنان نوین فولاد یزد، ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.در دقیقه ۹۴ این دیدار که تقریبا همه منتظر سوت پایان بازی بودند ، علی اصغر ره بازیکنی که تازه به جمع جوانان مس بازگشته و اولین دیدار خود در این تورنمنت را تجربه می کرد، سانتر دقیقی به روی دروازه نوین فولاد ارسال کرد که علی امیری مدافع پیش تاخته مسی ها در میان مدافعان نوین فولاد ضربه سری را به سمت دروازه تیم میزبان روانه کرد که این ضربه با دفع دروازه بان این تیم همراه بود و در برگشت نیما حسینی مهاجم تازه تعویض شده مسی ها موفق شد توپ برگشتی را به گل تبدیل کند تا تعویض طلایی ابوالفضل برزگر محسوب شود.
پس از به ثمر رسیدن گل مسی ها در این دیدار نیز ، داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا این دیدار جذاب با نتیجه 1 بر1 به پایان برسد و مسی های رفسنجان با کسب یک امتیاز شهر یزد را ترک کنند.

تک گل مس رفسنجان در این دیدار را نیما حسینی به ثمر رساند

لازم به ذکر است این دیدار که یکی از دیدارهای حساس مس رفسنجان به حساب میامد با حضور مدیران آکادمی از جمله صادق نژاد باقری (مدیرفنی آکادمی) ، دکتر نوری و همچنین مجتبی کرمی برگزار گردید.


 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط