خبرهای مس رفسنجان

کامبک طوفانی جوانان مس در یک نیمه

سه شنبه 08 آذر 1401 20:01
806 بازدید

کامبک طوفانی جوانان مس در یک نیمه

از سری مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در هفته هفتم، تیم فوتبال زیر ۲۰ سال مس رفسنجان امروز سه شنبه هشتم آذرماه از ساعت ۱۳:۴۵ در ورزشگاه شهدای لاهیجان، میزبان تیم پارس جنوبی جم بود.
با شروع این دیدار ، ابتدا تیم میهمان بازی را در دست گرفت و توانست در همان دقایق نخست مسابقه، دروازه تیم مس را باز کند.پس از به ثمر رسیدن این گل، بازی متعادل دنبال می‌شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه های حریف ایجاد می کردند. در دقایق پایانی نیمه اول در یک ضد حمله تیم میهمان تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت و مهاجم این تیم پس از پشت سر گذاشتن دروازه بان مس، توپ را به سمت دروازه میزبان روانه کرد که نیلاد فاتحی هوشمندانه از دروازه خالی مس محافظت کرد تا کار مسی ها از این سخت تر نشود و نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی، مسی‌های رفسنجان بازی را بهتر آغاز کردند.تیم مس که برای صعود به لیگ برتر جوانان کشور نیاز به سه امتیاز این بازی داشت، نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تعویض های طلایی تیم مس جواب داد و روی سانتر دقیق حمید پاینده که در نیمه اول از دقیقه ۳۸ وارد بازی شد بازیکن تعویضی دیگر نیمه اول یعنی علی اصغر ره با یک بغل پا بازی را به تساوی کشید.
چند دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل اول این بار مسی‌های رفسنجان روی سانتر دقیق محمدحسین هرندی و ضربه سر علی امیری به گل دوم رسیدند و در کمتر از ۵ دقیقه طوفانی، بازی باخته را به نفع خود تغییر دادند.
پس از به ثمر رسیدن گل دوم نیز مسی‌ها همچنان ادامه دادند و این بار فرنام عرب کاپیتان جدید مسی‌ها در این بازی روی حرکت فردی موفق شد با یک شوت زیبا از زاویه ای بسته دروازه بان پارس جم را تسلیم کند و گل سوم را به ثمر برساند تا در نهایت این دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه3 بر1 به سود نارنجی پوشان رفسنجانی به پایان برسد.

لازم به ذکر است تیم جوانان مس رفسنجان هفته آینده سه شنبه ۱۵ آذرماه میهمان تیم شهید وفایی شیراز خواهد بود.

 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان