خبرهای مس رفسنجان

کامبک امیدها با دبل کاپیتان اکبری/ امیدها جانانه جنگیدند

دوشنبه 14 آذر 1401 19:44
715 بازدید

کامبک امیدها با دبل کاپیتان اکبری/ امیدها جانانه جنگیدند

از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در هفته نهم،تیم فوتبال زیر ۲۱ سال مس رفسنجان امروز چهاردهم آذرماه از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه اختصاصی نفت شهر اهواز میهمان تیم نفت اهواز بود.

با شروع این دیدار ، عطش مهاجمان مس برای گلزنی مشخص بود و در دقیقه ۴ بازی فاضل مرادی روی یک موقعیت در کات بک گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۰ دیدار روی سانتر از سمت راست تیم میزبان بازی را به تساوی کشید تا نیمه اول دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازی این تیم نفت بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۵ و اینبار روی سانتر از سمت راست گل برتری را به ثمر رساند تا میزبان دو بر یک پیش بیوفتد.

کادرفنی مسی های رفسنجان که نمیخواست دست خالی از شهر اهواز بازگردد پس از دریافت گل دوم هوشمندانه سه تعویض همزمان انجام داد تا فشار را بر روی دروازه میزبان بیشتر کند و در دقیقه ۶۳ بازی تعویض طلایی امیدها جواب داد و ابوالفضل شعبانی که دقایقی قبل وارد بازی شده بود سانتر دقیقی را روی دروازه نفتی ها ارسال کرد و محمد اکبری با ضربه سر بازی را دو بر دو کرد.

پس از به تساوی کشیده شدن دیدار نیز مسی ها به دنبال زدن گل برتری این دیدار بودند و در دقیقه ۸۴ بازی روی مکث دروازه بان تیم نفت کاپیتان اکبری توپ را ربود و پس از جا گذاشتن دروازه بان میزبان گل برتری مسی ها را به ثمر رساند.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک میشدیم این دیدار جذاب حساس تر میشد و پس از اتمام ۹۰ دقیقه داور دیدار ۱۲ دقیقه وقت اضافه گرفت ولی در وقت های اضافه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این دوئل ۱۰۵ دقیقه ای با تلاش جانانه امید ها در آخر با نتیجه 3️⃣ بر 2️⃣ به سود مسی های رفسنجان به پایان برسد.

لازم به ذکر است تیم امید مس رفسنجان هفته آینده سه شنبه ۲۲ آذرماه میزبان تیم ملوان دریایی سیرجان خواهد بود.

🔸️ روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان