خبرهای مس رفسنجان

مهم‌ترین هدف ما در آکادمی فوتبال باشگاه مس رفسنجان تربیت و پرورش نسلی با کیفیت و باانگیزه است

چهارشنبه 29 تیر 1401 08:06
660 بازدید

مهم‌ترین هدف ما در آکادمی فوتبال باشگاه مس رفسنجان تربیت و پرورش نسلی با کیفیت و باانگیزه است

علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص عملکرد آکادمی باشگاه مس رفسنجان گفت: از سال ۱۳۹۸ با حضور مهندس زیندینی در مجموعه باشگاه مس رفسنجان، در آکادمی فوتبال باشگاه مس رفسنجان تحول عظیمی ایجاد شد.
انتخاب آقای صادق نژادباقری با داشتن مدرک مربیگری A آسیا، مدرس فدراسیون و استعدادیاب تیم های ملی پایه به عنوان مدیر فنی بومی، گام مثبتی بود که انجام شد.
معاون فنی باشگاه در ادامه افزود: مهمترین هدف ما در آکادمی باشگاه تربیت و پرورش نسلی با کیفیت و باانگیزه است تا در آینده به تیم‌ بزرگسال اضافه شوند.
علی علیزاده در خصوص فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در آکادمی باشگاه مس رفسنجان گفت:
خوشبختانه کارهای خوبی در مجموعه آکادمی اتفاق افتاده است از جمله ثبت نام الکترونیکی بازیکنان برای اولین بار، انجام تست گیری از بازیکنان ثبت نامی در سامانه در تمامی رده های سنی در دو مرحله، غربال گیری و انجام تست و ارزیابی های تکنیکی در رده‌های سنی ۱۲، ۱۳ و ۱۴ سال می‌توان اشاره کرد.
وی ادامه داد: تدوین برنامه آموزشی و دانش افزایی برای مربیان آکادمی، معرفی بازیکنان با کیفیت از رده سنی امید و جوانان به تیم بزرگسالان و معرفی ۱۵ بازیکن از آکادمی به مرحله دوم استعدادیابی زیر ۱۴ سال تیم ملی نیز از فعالیت های آکادمی فوتبال باشگاه مس رفسنجان در سال جاری بوده است.
علیزاده با اشاره به این موضوع که تمامی برنامه‌های انجام شده در راستای سند راهبردی توسعه فوتبال پایه بوده است، ادامه داد: امسال برای اولین بار  تست‌های آنتروپومتریکی، ناهنجاری های اسکلتی عضلانی، تکنیکی، آمادگی جسمانی و پزشکی برای تمامی بازیکنان آکادمی انجام شد.
وی گفت:همچنین برای اولین بار استعداد یابی برای تیم امید در تهران و بزودی در استان مازندران صورت میگیرد.
معاون فنی باشگاه به موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با باشگاه‌های مس کرمان،مس شهربابک و گل گهر سیرجان اشاره کرد و افزود:این تفاهم نامه همکاری جهت برگزاری مسابقات فستیوالی در رده‌های سنی زیر ۱۳ و ۱۴ساله است.
ایشان افزود: آکادمی باشگاه مس رفسنجان خوشبختانه تعامل خوبی با آکادمی های تحت نظارت هیأت فوتبال شهرستان که عهده دار پرورش استعدادهای شهرستان هستند را دارد تا از ایجاد فضای تک قطبی جلوگیری و پرورش استعدادهای شهرستان فراگیر شود.
وی در پایان گفت: امیدوارم با سخت کوشی و تلاش عوامل آکادمی باشگاه مس رفسنجان بتوانیم با پرورش و آموزش بازیکنانی حرفه‌ای و با اخلاق در آینده باعث درخشش نام باشگاه مس و شهرستان رفسنجان باشیم.

روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان 

خبرهای مرتبط