خبرهای مس رفسنجان

مس رفسنجان با الهامی استارت زد

سه شنبه 06 تیر 1402 23:26
2050 بازدید

مس رفسنجان با الهامی استارت زد/ نارنجی‌پوشان از جمعه در شهر سرچشمه اردو می‌زنند

تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان از امروز در تهران با حضور کادرفنی جدید استارت خورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، نارنجی‌پوشان لیگ برتر که در روزهای گذشته ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند، از امروز(سه‌شنبه) تمرینات خود را با کادرفنی جدید شروع کردند.

تمرین امروز با حضور سعید فتاحی مدیر ورزشی و همچنین اکبر زبردست مدیرفنی باشگاه مس رفسنجان برگزار شد.

در شروع تمرین فتاحی ضمن تشکر از زحمات کادرفنی قبلی تیم فوتبال مس رفسنجان و خوشامدگویی به بازیکنان و اعضای جدید کادرفنی وعده داد مدیران شرکت ملی صنایع مس ، اعضای هیات مدیره باشگاه مس و به ویژه شخص آقای پورمحمدی از هیچ حمایتی برای کسب موفقیت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ بیست و سوم دریغ نخواهند کرد. او همچنین از بازیکنان خواست تا بدون دغدغه تمرکز خود را روی فوتبال بگذارند و برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش کنند.

ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان نیز دقایقی با شاگردانش به گفت و گو پرداخت. الهامی با بیان اینکه به همه بازیکنان تیم اعتقاد کامل دارد، ابراز امیدواری کرد با تکمیل کادر بازیکنان هرچه در توان دارد بگذارد تا در این فصل موفقیتی بزرگ حاصل شود و موجبات سربلندی شهر رفسنجان و مردم شریف این شهرستان فراهم آید.

زبردست مدیرفنی مس رفسنجان هم با تمجید از عملکرد ساکت الهامی در فصول گذشته اعلام کرد که او را جزو فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران می داند و برای مجموعه مس در لیگ پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

در تمرین امروز که با حضور پررنگ بازیکنان برگزار شد ، بازیکنان حدود یک ساعت به مرور آیتم‌های تمرینی مورد نظر کادرفنی تازه پرداختند.

گفتنی است؛ اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان روز جمعه جهت برپایی اردوی پیش فصل خود راهی شهر سرچشمه می‌شوند و از روز شنبه تمرینات خود را در این شهر دنبال خواهند کرد.

🔸️روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان