خبرهای مس رفسنجان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: توجه به «ورزش» یکی از ابعاد مهم مجموعه مس است

سه شنبه 04 آبان 1400 20:32
645 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

توجه به «ورزش» یکی از ابعاد مهم مجموعه مس است
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع اعضای تیم کارگری مس سرچشمه رفسنجان گفت: اگر باید در تولید، فروش، توسعه و ... پیشرفت داشته باشیم، ورزش هم یکی از ابعاد مجموعه مس است و خوشحال کننده است که  تیم مجموعه پرسنلی شرکت مس توانسته افتخار قهرمانی جهان را کسب کند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان دکتر اردشیر سعدمحمدی امروز  در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خطاب به اعضای تیم کارگری مس سرچشمه رفسنجان که در مسابقات جهانی امارات قهرمان شدند، اظهار کرد: حضور شما در این جام باعث افتخار نظام بود و اینکه نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به اهتزاز درآورید و قطعا این خبر در جهان پخش شد، جای افتخار و خوشحالی دارد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: این افتخاری که نصیب شما و شرکت مس شد باید ادامه دار باشد. ما باید درهمه زمینه ها به طور متوازن رشد کنیم.
وی ادامه داد: اگر باید در تولید، فروش، توسعه و ... پیشرفت داشته باشیم، ورزش هم یکی از ابعاد مجموعه مس است و خوشحال کننده است که  تیم مجموعه پرسنلی شرکت مس توانسته این افتخار را کسب کند؛ چون از دل بچه های کارگری است و این موفقیت که به دست می آید، حاصل تلاش و زحمات تک تک شماست.
سعدمحمدی یادآور شد: اینکه مس لیاقت این را دارد به عنوان برترین شرکت کشور جایگاه خود را به نمایش بگذارد، غیرقابل انکار است و سلامتی روح و روان همه شما و مجموعه کارکنان می تواند در این موضوع موثر باشد و سلامتی روح و روان با ورزش می تواند کمک دهنده این مسیر باشد.
وی ابراز کرد: با توکل بر خدای بزرگ می توانیم در مسیرمان موفق باشیم و آینده جوانانی که به دنبال کار هستند را رقم بزنیم. 
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه توسعه شرکت ناشی از زحمات همه بوده و تمام منابعی که اتفاق می افتد صرف توسعه است، اضافه کرد:  توسعه ایجاد اشتغال می کند، کارهای دیگری در استان اتفاق می افتد و اقتصاد ملی رشد می کند و این افتخار است که انسان هم زندگی خودش بگذرد، هم در زندگی دیگران و اقتصاد ملی کشورش مؤثر باشد.

 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان