خبرهای مس رفسنجان

فتح‌اللهی: خانواده شیمبا بامداد شنبه به تهران می‌رسند/او به خاطر آپشن‌های سال‌گذشته‌اش شکایت کرد

چهارشنبه 29 آذر 1402 23:49
190 بازدید

نادر فتح‌اللهی در گفت وگو با روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان، درباره ناراحتی لوسیانو پریرا از عدم حضور خانواده‌اش در ایران بیان کرد: ما در این خصوص همه اقدامات لازم را سر وقت انجام داده‌ایم. حدود 10 روز قبل با اعلام این مساله از سوی شیمبا مبنی بر اینکه ویزای همسر و فرزندانش صادر شده، برای آنها بلیت هواپیما از برزیل به تهران را تهیه کردیم. قرار بر این بود که خانواده او از سائوپائولو به دوحه بروند و پس از توقفی کوتاه به تهران سفر کنند. در لحظات آخر اما متوجه شدیم که ویزای یکی ازفرزندان این بازیکن صادر نشده و به همین خاطر مجبور به کنسل کردن همه بلیت‌ها شدیم. البته که مبلغی در حدود 60 میلیون تومان هم بابت کنسلی بلیت‌ها پرداخت کردیم.

 او ادامه داد: با وجود این مساله همه اقدامات لازم برای حضور خانواده پریرا در تهران دوباره صورت گرفت و برای همسر و فرزندان او بلیت جدیدی تهیه کردیم. بر این اساس خانواده این بازیکن عصر روز پنجشنبه (ساعت 18:45 به وقت تهران) سائوپائولو را به مقصد تهران ترک می‌کنند و طبق برنامه پروازی ساعت‌های اولیه بامداد روز شنبه یکم دیماه در تهران خواهند بود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه گفته می‌شود پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به خاطر شکایت پریرا بابت مطالبات سال گذشته اش بسته شده، گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه مس رفسنجان با شکایت شیمبا به فیفا بسته شده اما این شکایت به خاطر مبلغ قرارداد او در فصل گذشته نیست. باشگاه صد درصد اصل مبلغ قرارداد این بازیکن برزیلی را در فصل گذشته پرداخت کرده اما او به خاطر عدم پرداخت آپشن‌های موجود در قراردادش به فیفا شکایت برده و منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده است.

 فتح‌اللهی در پایان افزود: تا زمان نقل و انتقالات نیم فصل زمان زیادی باقی مانده است؛ قطعا تا آن زمان اقدامات لازم در راستای پرداخت مطالبات شیمبا که همان آپشن های قراردادش است، اقدام می کنیم و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی مشکلی برای جذب بازیکنان جدید طبق نیاز کادرفنی نخواهیم داشت.