خبرهای مس رفسنجان

صعود جوانان مس به لیگ برتر/نارنجک، سنگ و مشت نیمکت همدان هم برای صعود جوانان مس به لیگ برتر بی اثر بود

سه شنبه 09 اسفند 1401 21:25
468 بازدید

صعود جوانان مس به لیگ برتر/نارنجک، سنگ و مشت نیمکت همدان هم برای صعود جوانان مس به لیگ برتر بی اثر بود 

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، عصر امروز سه شنبه ۹ اسفند ماه۱۴۰۱، تیم فوتبال زیر ۲۰ سال مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور در دور برگشت مرحله نیمه نهایی میهمان تیم شهرداری همدان بود. تیم جوانان مس رفسنجان در این دیدار پر از حاشیه و درگیری موفق شدند با گل ثانیه های پایانی به لیگ برتر صعود کنند. نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم تیم شهرداری همدان موفق شد روی دو شوت به گل برسد.در ثانیه های پایانی بازی با ضربه سر تعویض طلایی مسی ها تیم جوانان موفق شد به لیگ برتر و دیدار فینال صعود کند و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر 1 به سود شهرداری همدان به پایان رسید.

 تک گل مسی های رفسنجان را در این دیدار *متین صوتی* چند دقیقه بعد از ورود، به ثمر رساند. همچنین پاس گل این دیدار نیز به نام *محمدحسین هرندی* ثبت گردید. در این دیدار پر از حاشیه همدانی ها با پرتاب سنگ به بازیکنان و اتوبوس تیم و پرتاب نارنجک های فراوان در زمین مسابقه استقبال خوبی از تیم میهمان نداشتند و یکی از بازیکنان ذخیره تیم شهرداری همدان با مشت به صورت کاپیتان مسی ها این بازیکن را راهی بیمارستان کرد.

 باشگاه مس رفسنجان صعود تیم جوانان مس رفسنجان به لیگ برتر جوانان کشور را خدمت بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک عرض می نماید. 

️ روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط