خبرهای مس رفسنجان

شکست نونهالان مس در برابر نوین فولاد یزد

پنج شنبه 26 آبان 1401 19:41
1081 بازدید

شکست نونهالان مس در برابر نوین فولاد یزد

تیم فوتبال زیر ۱۵ سال باشگاه مس رفسنجان، از سری مسابقات لیگ برتر کشور، در هفته ششم این رقابت ها امروز بیست و ششم آبان ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه صدوقی شهر یزد به مصاف تیم نوین فولاد یزد رفت.

این دیدار در هوای آفتابی شهر یزد آغاز شد. دقایق اولیه بازی با چند حمله از سوی تیم میزبان همراه بود که با هوشیاری خط دفاع تیم مس موقعیت های تیم نوین فولاد دفع گردید، تا نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان برسد.
با آغاز نیمه دوم پس از گذشت چند دقیقه، وزش باد شدید به سمت دروازه مس، شرایط را به سود میزبان تغییر داد و این تیم توانست با استفاده هوشمندانه از این شرایط  در کمتر از ۱۰ دقیقه دو گل را به ثمر برساند.
پس از گذشت ده دقیقه از آغاز نیمه دوم شرایط جوی مساعد شد و مسی های رفسنجان بازی را در دست گرفته و برای جبران گل های خورده چندین موقعیت خوب ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمان، این فرصت ها از دست رفت.
در دقایق پایانی وقت های معمول مسابقه، داور دیدار یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد و در پی آن، سومین گل دیدار نیز به ثمر رسید تا این مسابقه با نتیجه3بر 0 به سود نوین فولاد یزد به پایان برسد.

لازم به ذکر است تیم نونهالان مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل اول پنجشنبه آینده، سوم آذرماه میزبان تیم وصال شیراز خواهد بود.

 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان