خبرهای مس رفسنجان

شکست نونهالان در یاسوج

جمعه 14 بهمن 1401 19:27
873 بازدید

شکست نونهالان در یاسوج

 به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، عصر امروز جمعه ۱۴ بهمن ماه۱۴۰۱، تیم فوتبال زیر ۱۵ سال مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور میهمان تیم استقلال نوین یاسوج بود. در دقایق ابتدایی این دیدار مسی های رفسنجان گل اول را زدند و از تیم میزبان پیش افتادند.

در ادامه این دیدار ، دقایقی بعد داور روی یک خطای معمولی به یکباره کارت قرمز خود را مستقیم جلوی کاپیتان مسی ها گرفت و مسی ها را از دقیقه ۱۸ دیدار ۱۰ نفره کرد. نیمه دوم نیز تیم میزبان حملات خود را ادامه داد و موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.بعد از مساوی شدن دیدار در صورتی که بازی درحال اتمام بود داور این دیدار در دقیقه ۹۷ در محوطه جریمه اعلام ضربه پنالتی برای میزبان نمود تا میزبان با گل کردن این پنالتی در پایان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد. 

از نکات قابل توجه این دیدار داوری عجیب و غریب قاضی میدان و همچنین وضعیت فاجعه بار زمین باتلاقی شهر یاسوج بود که به نظر هیچ دیدار رسمی قابل برگزار شدن در این چمن نبود ولی به اصرار قاضی میدان این مسابقه با همین شرایط برگزار گردید. تک گل مسی های رفسنجان را در این دیدار *حسین خوشحالی و روی پاس گل *سید متین سادات صفاری* به ثمر رساند. 

️ روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان