خبرهای مس رفسنجان

سرمربی تیم بسکتبال دختران صنعت مس: تمام تمرکزمان صعود به مرحله بعد است| بازیکنانم تمرینات پرفشار و سختی را انجام دادند

سه شنبه 10 بهمن 1402 20:28
126 بازدید

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان؛ سمیرا بختیاری سرمربی تیم بسکتبال دختران صنعت مس گفت: دور رفت مرحله سوم رقابت های لیگ بسکتبال جوانان کشور از ۱۱ بهمن ماه آغاز خواهد شد که در گروه T ، تیم صنعت مس میزبان تیم های آذرخش مشهد و پنجره آسمان سنندج خواهد بود و مقابل رقبای خود صف آرایی خواهد کرد.

سمیرا بختیاری درخصوص آمادگی بازیکنانش پس از یک وقفه طولانی مدت افزود: مسابقات لیگ بسکتبال جوانان به دلیل برگزاری امتحانات ترم نوبت اول بازیکنان حدود یک ماه به تعویق افتاد که تلاش کردیم تا بازیکنانمان را از لحاظ بدنی و ذهنی حفظ کنیم ؛ بازیکنان ما تمرینات سخت و پرفشاری را طی این یک ماه پشت سر گذاشتند و از تمام جهات آماده مسابقات هستند.

وی عنوان کرد: در گروه سختی هستیم اما ما از گروه هایی که به تعبیر سایر رقبا گروه مرگ بود عبور کردیم اینبار نیز با لطف و یاری خداوند ،همراهی و همدلی کادرفنی و تلاش بازیکنان و هوادارانمان و حمایت های باشگاه صنعت مس رفسنجان امیدوارم که بتوانیم از این گروه نیز صعود کنیم و در خانه جشن پیروزی را بگیریم و خوشحالی آن را با هواداران و همشهریانمان تقسیم کنیم.

شایان ذکر است شاگردان سمیرا بختیاری چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه و جمعه ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۱ به ترتیب به مصاف تیم های آذرخش مشهد و پنجره آسمان سنندج خواهند رفت.

خبرهای مرتبط