خبرهای مس رفسنجان

در راستای بودجه تعیین شده حرکت می‌کنیم

یکشنبه 23 مرداد 1401 09:55
1122 بازدید

در راستای بودجه تعیین شده حرکت می‌کنیم
مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در خصوص بودجه باشگاه گفت: بر اساس بودجه تعیین شده حرکت می کنیم.
ایشان افزود: میزان فعالیت و برنامه ریزی ما در چهار چوب بودجه ای می باشد که از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران تعیین شده است و بر همین اساس مجموعه باشگاه خود را مکلف به رعایت این موضوع می‌داند.
زیندینی گفت: همه ما در یک مجموعه هستیم و همانطور که در زمان موفقیت از راس مجموعه آغاز و تا کوچکترین عضو آن دخیل هستند در شکست و عدم کسب نتیجه نیز همه دخیل هستیم و خوشبختانه همه برای موفقیت و پیروزی تلاش می کنند. 
ایشان مسائلی از این قبیل را داخلی دانستند و گفتند خوشبختانه مجموعه مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسولیت های اجتماعی نگاه حمایتی خاصی دارند.
ایشان ضمن تشکر از جناب آقای دکتر رستمی مدیرعامل و اعضای محترم هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران خواست با توجه به حضور تیم های مس در سطح حرفه‌ای ورزش کشور در صورت لزوم نگاه حمایتی ویژه تری داشته باشند.
وی در پایان گفت: مجموعه باشگاه مس رفسنجان در کنار ایجاد انگیزه  و شادابی اجتماعی تمام تلاش خود را برای سربلندی و عزت مردم، هواداران و کارگران عزیز صنعت مس ایران به کار خواهدگرفت.

روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان