خبرهای مس رفسنجان

دربی جذاب و پر حاشیه مسی ها در لیگ برتر نونهالان کشور

یکشنبه 20 آذر 1401 08:43
745 بازدید

دربی جذاب و پر حاشیه مسی ها در لیگ برتر نونهالان کشور

در هشتمین هفته از سری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور، تیم فوتبال زیر ۱۵ سال مس رفسنجان دیروز نوزدهم آذرماه از ساعت ۱۳:۴۵ در ورزشگاه شهدای لاهیجان شهر رفسنجان، میزبان تیم صنعت مس کرمان بود.

این دربی در سطح نونهالان، در شرایطی آغاز شد که دیدار رفت این دوتیم در کرمان با برد مسی های رفسنجان همراه بوده است و تیم قعر نشین کرمانی که در آستانه سقوط نیز قرار دارد نیاز زیادی به سه امتیاز حیاتی این مسابقه داشت.

در نیمه نخست این مسابقه، موقعیت های اندکی روی دروازه های دوتیم ایجاد شد و در حساس ترین صحنه بازی، روی ارسال از جناحین و روی اشتباه دروازه بان مسی‌های کرمان در تصاحب توپ، سید متین سادات باهوشیاری توپ را به سمت دروازه تیم حریف زد که این ضربه توسط دفاع کرمانی‌ها از روی خط دروازه برگشت. در ادامه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دوتیم بدون گل به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دوم بازی، این تیم میزبان بود که روی دروازه کرمانی ها فشار آورد و در موقعیتی تک به تک سلمان غفاری شوت خود را از زیر دستان دروازه بان مس کرمان عبور داد، اما این بار هم در آستانه ورود توپ به دروازه، دفاع کرمانی‌ها توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

بر خلاف روند بازی اولین گل این دیدار توسط مسی‌های کرمان روی ارسال از جناحین و ضربه سر به ثمر رسید.

پس از گذشت چند دقیقه، مسی‌های رفسنجان باز هم روی دروازه میهمان خود هجوم آوردند و در صحنه ای از بازی سید متین سادات ضربه شوتی محکم را روانه دروازه حریف کرد که دروازه بان تیم میهمان به کمک تیرک افقی دروازه این شوت سرکش را راهی کرنر کرد.

رفته رفته تیم میزبان حملات خود را بیشتر و بیشتر کرد تا روی یک ضربه کرنر با سانتر رضا اکبری و ضربه سر حسین خوشحالی گل اول رفسنجانی ها به ثمر برسد.

پس از به تساوی کشیده شدن مسابقه، بازی آرام شد و دوباره کرمانی ها بودند که روی ارسال از جناحین و ضربه شوت بازیکن خود گل دوم را به ثمر رساندند. اما پس از به ثمر رسیدن گل دوم مسی‌های کرمان، بازیکن شماره ۱۲ این تیم حرکتی ناشایست نسبت به اعضای کادر فنی تیم رفسنجان انجام داد که این حرکت اعتراض همه را به دنبال داشت و داور مسابقه با کارت زرد این بازیکن را جریمه کرد.

این دیدار که نیمه دوم پرگلی داشت بسیار جذاب و تماشایی دنبال می‌شد و در دقیقه ۵۸ بازی مسی‌های رفسنجان پشت محوطه جریمه، صاحب ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه را نیز حسین خوشحالی به کنج دروازه کرمانی ها فرستاد تا خودش و تیمش را دوگله کند.

پس از به تساوی کشیده شدن دوباره ی بازی، بازهم دو تیم از حمله دست بر نداشتند و سینا تقی زاده تعویض طلایی کادرفنی نونهالان، دقایقی پس از ورود بازی در دقیقه ۷۲ روی یک حرکت تیمی و جنگندگی خود گل سوم مسی‌های رفسنجان را روی موقعیت تک به تک وارد دروازه تیم میهمان کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل برتری رفسنجانی‌ها این بار کرمانی ها بودند که برای جبران شکست به دروازه حریف هجوم می آوردند تا در دقایق پایانی مسابقه بحث برانگیزترین صحنه دیدار اتفاق افتاد و داور کرمانی این دیدار روی یک صحنه از فاصله دور به نظر کمک خود (مبنی بر شبیه سازی کردن بازیکن کرمانی) توجه نکرد و اعلام ضربه پنالتی برای تیم میهمان نمود که حاصل این ضربه پنالتی ششمین گل این دیدار بود تا دربی پرگل مسی‌ها در پایان با نتیجه3 بر 3 به پایان برسد.

گل های مس رفسنجان را در این دیدار حسین خوشحالی ۲ گل ⚽⚽ و سینا تقی زاده⚽ به ثمر رساندند.

از نکات قابل تامل، انتخاب داور کرمانی برای این تقابل بین رفسنجانی‌ها و کرمانی‌ها بود که با اعلام ضربه پنالتی رفسنجانی‌ها را معترض کرد.

تیم نونهالان مس رفسنجان هفته آینده شنبه ۲۶ آذرماه میزبان تیم استقلال نوین یاسوج خواهد بود.

 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان