خبرهای مس رفسنجان

حضور نماینده رفسنجان در تمرین مسی‌ها

پنج شنبه 31 خرداد 1403 11:40
67 بازدید

به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، در ابتدای تمرین محرم نویدکیا با قدردانی از حمایت‌های نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای انارکی حتی زمانی که هنوز نماینده نبودند موضوعات و مشکلات تیم را پیگیری کردند و به دنبال حل مشکلات ما بودند که از ایشان تشکر می‌کنیم. امیدواریم حمایت‌ها و همدلی‌ها موجب موفقیت مجموعه تیم شود و در نهایت فردا یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان هم در آخرین تمرین نارنجی‌پوشان پیش از فینال جام حذفی اظهار داشت: ما یک فصل بسیار سخت و عجیب را پشت سر گذاشتیم که شاهد اتفاقات متفاوتی بودیم اما در نهایت با تلاش و زحمات شما بازيكنان و اعضاى كادر فنى از همه سختی‌ها و مشکلات عبور کردیم و حالا به استقبال مهمترین بازی تاریخ مس رفسنجان می‌رویم. این یک روز بزرگ و فراموش‌نشدنی است که می‌توانیم مردم رفسنجان را خوشحال کنیم.

احمد انارکی محمدی نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت: شما در این فصل کار بزرگی کردید و مردم رفسنجان به این تیم افتخار می‌کنند. وی افزود: مس رفسنجان توانایی و شایستگی خودش را به خوبی نشان داد و می ‌تواند فردا یک اتفاق مهم را رقم بزند. تا همينجا شما براى اين شهر قهرمانيد و افتخار با ارزشى به دست آورديد. 
انارکی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که برای خوشحالی مردم و جوانان شهر از این تیم حمایت کنیم و در کنار شما باشیم. امیدواریم مس با حضور آقای نویدکیا در فصل آینده نیز با قدرت وارد مسابقات شود و شایستگی خودش را نشان بدهد.

خبرهای مرتبط