خبرهای مس رفسنجان

توقف صدرنشین لیگ برتر امیدها پشت سد مستحکم شاگردان امیرپناهی

یکشنبه 29 آبان 1401 21:57
491 بازدید

توقف صدرنشین لیگ برتر امیدها پشت سد مستحکم شاگردان امیرپناهی

تیم فوتبال زیر ۲۱ سال باشگاه مس رفسنجان از سری مسابقات لیگ برتر کشور، در هفته هشتم و پایانی نیم فصل اول، امروز بیست و نهم آبان ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهدای لاهیجان شهر رفسنجان، پذیرای تیم ملوان بندر انزلی شد.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که تیم ملوان در صدر جدول لیگ برتر امیدهای کشور و مسی های رفسنجان در رتبه پنجم قرار داشتند.
این دیدار که با پخش زنده از اپلیکیشن و سایت آنتن همراه بود باعث شد تا بازیکنان دو تیم انگیزه مضاعفی برای نمایش توانایی‌های خود داشته باشند.
مسی های رفسنجان که بازی را خوب آغاز کرده بودند توانستند روی یک سانت زیبا، موقعیت خیلی خوبی برای رسیدن به گل ایجاد کنند. این موقعیت که با ضربه سر تماشایی محمد مهدی نخعی همراه بود، با واکنش ودفع دروازه بان تیم ملوان همراه شد که امروز یکی از بهترین روزهای خودش را سپری می‌کرد. ولی با دفع این موقعیت، توپ زیر پای علیرضا دائمی، هافبک دفاعی مسی ها افتاد و این بازیکن با یک شوت دقیق موفق شد دروازه تیم صدر جدولی ملوان را باز کند تا اولین گل دیدار به سود مس میزبان به ثمر برسد.
بعد از گل مسی ها، نوبت به حملات ملوانی‌ها رسید و این تیم نیز توانست روی یک سانتر از جناحین و ضربه سر مهاجم خود، گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی این دیدار، مسی های رفسنجان موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه حریف بدست آوردند اما مهاجمان مس موفق به باز کردن دروازه تیم حریف نشدند تا در نهایت، این دیدار جذاب با نتیجه 1 بر1 به پایان رسیده و تیم ملوان بندرانزلی در مقابل مسی های رفسنجان متوقف شود

تک گل مس رفسنجان در این دیدار را علیرضا دائمی به ثمر رساند

لازم به ذکر است مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور به دلیل تعطیلات نیم فصل به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.


 روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان
 

خبرهای مرتبط