خبرهای مس رفسنجان

با حمایت باشگاه مس رفسنجان در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شدیم

دوشنبه 24 مهر 1402 11:32
276 بازدید

با حمایت باشگاه مس رفسنجان در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شدیم

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، علی زیدآبادی مدیر تیم بسکتبال باشگاه مس رفسنجان با بیان این مطلب افزود: تیم بسکتبال آقایان مس رفسنجان از سال ۱۳۹۸ در لیگ برتر کشور فعالیت خود را آغاز کرد اما در فصل گذشته متاسفانه تیم دچار بحران و حاشیه های فراوانی شد که خطر سقوط به لیگ پایین تر دور از انتظار نبود که خوشبختانه با حمایت و درایت مدیر عامل باشگاه جناب آقای پورمحمدی توانستیم جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.
زیدآبادی در ادامه گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال تمرینات خوبی را انجام دادیم و تیم به مدت یک ماه در اردو بود تا بازیکنان در کنار کادر فنی بتوانند به مهارت های لازم برسند.
مدیر تیم بسکتبال مس رفسنجان ادامه داد: امسال با توجه به مسائل مالی که گریبانگیر باشگاه بود با موافقت مدیر عامل محترم تیم جوان و خوبی را بسته ایم که از بازیکنان جوان کشور و چهار بازیکن بومی و دو بازیکن خارجی و با مبلغ قرارداد متوسط و کمتر از سال گذشته تشکیل شده است.
زیدآبادی در پایان با تشکر از حمایت های همه جانبه باشگاه در حفظ و ماندگاری تیم بسکتبال آقایان گفت: ما در اولین دیدار خود پنجشنبه ۴ آبان ماه میهمان تیم نفت آبادان خواهیم بود که امیدوارم بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کنیم و شاهد اعتلای نام باشگاه و شهر رفسنجان باشیم.

🔸️ روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط