خبرهای مس رفسنجان

با تکیه بر بومی گرایی، بازیکن سازی میکنیم/ ما هدفمند و اصولی پیش می رویم

چهارشنبه 17 آبان 1402 12:06
296 بازدید

با تکیه بر بومی گرایی، بازیکن سازی میکنیم/ ما هدفمند و اصولی پیش می رویم

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان سمیرا بختیاری سرمربی تیم بسکتبال جوانان مس رفسنجان با بیان این مطلب گفت: هدف از حضور دختران بسکتبالیست مس در لیگ کشور به دنبال یک چشم انداز چندین ساله اتفاق افتاده است که باتوجه به سیاست های باشگاه بر اصل بومی گرایی، تیم بسکتبال دختران باشگاه صنعت مس با کادر و بازیکنان کاملا بومی در لیگ جوانان کشور حضور پیدا کرد و تا به امروز به عنوان قهرمان مرحله اول مسابقات به دور دوم این رقابت ها صعود کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما پرورش استعداد های بومی و  بازیکن سازی بوده است، افزود: بازیکنان ما به مدت ۳ سال در آکادمی بسکتبال صنعت مس مشغول فعالیت هستند و با رشد و پرورش این استعداد ها در آکادمی باشگاه، سال گذشته برای اولین بار تجربه حضور درلیگ رسمی کشور در سطح نوجوانان را کسب کردند و با رقیبان خود به رقابت پرداختند که درپایان توانستند مقتدرانه جایگاه پنجم کشور را در اولین سال حضورشان در رقابت های کشوری از آن خود کنند.

سرمربی تیم بسکتبال دختران صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه ما از ابتدا اصولی و هدفمندانه پیش رفتیم و اکنون مزد زحماتمان را در یافت می کنیم  تشریح کرد: نظر به چشم انداز بلند مدت باشگاه، پله های موفقیت برای دختران بسکتبالیست صنعت مس فراهم و  امسال این تیم عازم رقابت های لیگ جوانان کشور شد که مرحله اول رقابت های لیگ جوانان کشور در سطح بالایی برگزار شد و دختران صنعت مس مقتدرانه به عنوان قهرمان دور اول این مسابقات به مرحله دوم لیگ جوانان کشور صعود کردند.

وی عنوان کرد: سطح بازی های لیگ جوانان بسیار بالا است و ما در این دور مسابقات با تیم های ذوب آهن اصفهان، ابوذر ماشین و حیدری بروجن هم گروه هستیم که با توجه به صعود تیم های قدرتمند به مرحله دوم، رقابت ها سخت تر خواهد شد. حریفان ما بازیکنان ملی پوشی را در اختیار دارند که این موضوع  کار را برای ما سخت تر خواهد کرد اما نباید از این قاعده مستثنی بود که سرمایه های رفسنجان پر قدرت و با تمام توان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

سمیرا بختیاری در پایان از زحمات و حمایت های دلسوزانه مدیر عامل محترم آقای حسین پور محمدی، تشکر و ابراز امیدواری کرد تا دختران رفسنجان در تمامی رشته های ورزشی در بالاترین سطح کشور خوش بدرخشند.

🔸️روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان

خبرهای مرتبط