خبرهای مس رفسنجان

این اتفاق ارزشمند باعث شد تا از خستگی کار بکاهد

یکشنبه 11 مهر 1400 21:08
714 بازدید

این اتفاق ارزشمند باعث شد تا هم از خستگی کار بکاهد و هم با انرژی مضاعف در ادامه مسیر محکم تر قدم برداریم

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، مهندس زیندینی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص ابراز رضایت و خرسندی وزیر محترم ورزش و جوانان از زیر ساخت های باشگاه مس گفت:
در بازدید وزیر محترم ورزش و جوانان، جناب آقای دکتر سجادی از روند ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان که روز پنجشنبه ۸ مهرماه صورت گرفت، ایشان ورزشگاه مس رفسنجان را یک سرمایه ملی فوق العاده خواند که بخشی از نیازهای فوتبال منطقه را پوشش می دهد.
ایشان با توجه به سابقه دیرینه در انجام مسئولیت های ورزشی کشور و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه، رضایت مندی و خرسندی خود را از امکانات، تلاش و فکر صورت گرفته در ورزشگاه مس را نشان دادند.
مجید زیندینی در ادامه گفت:
این اتفاق ارزشمند باعث شد تا هم از خستگی کار بکاهد و هم با انرژی مضاعف در ادامه مسیر محکم تر قدم برداریم 
به طور قطع و یقین باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان تمام تلاش خود را جهت شکوفایی ورزش رفسنجان و بها دادن به استعدادهای درخشان و برتر بومی انجام می دهد و هیچ گاه مسائل حاشیه‌ای نمی تواند خدشه ای در آرمان ها و اهداف این مجموعه که همانا سربلندی و نام آوری برای رفسنجان، سرچشمه مس ایران است، وارد کند.
بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای تمامی مدیران، معاونین، همکاران و همه بزرگان و پیشکسوتان ورزش شهرستان  که در این مسیر همراه و همدل تلاش می کنند تشکر و قدردانی کنم.

روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان